Don't Dream Your Life, Live Your Dreams

Nieuw gastgezin ?!!

Hallo allemaal!
Zoals jullie aan de titel kunnen zien heb ik een nieuw gastgezin!
Een paar weken terug, ergens eind Juni, kreeg ik een telefoontje van Tavel Active. Mijn gastgezin mocht om bepaalde redenen geen gastgezin meer zijn, de precieze reden is niet duidelijk... Ik vond dit heel erg, ik had geen gastgezin meer!! Er werd mij verteld dat ze zouden proberen om voor mij en mijn Duitse zusjes Jana samen een nieuw gezin te vinden. We kwamen allebei weer terug op de Ayusa site en na een paar weken wachten was zij van de site af, ze had een nieuw gezin in Alaska! Natuurlijk ben ik erg blij voor haar, maar aan de andere kant vinden we het heel jammer. We hadden er beiden zo naar uit gekeken om zusjes te worden. Al helemaal nu we elkaar ontmoet hadden in Mei en elkaar dus al beter kenden! Maar we blijven contact houden en willen elkaar graag nog een keer zien als we terug zijn van ons Amerika avontuur!
Maar nu naar het goede nieuws: IK HEB EEN GASTGEZIN!!! Na lang wachten was het vanochtend zo ver. Ik werd wakker met een paar gemiste oproepen van mijn vader en moeder. Ik dacht dat het vast ging om de vraag of ik de hond even wou uitlaten. Toen ik net een paar minuten mijn bed uit was, kwam mijn vader thuis met het goede nieuws! Ik kom in het dorpje Mountain Lake in Minnesota. De school waar ik naartoe ga is een private school. Normaal moet hier dus voor betaald worden, maar de school wil mij zo graag de kans geven om een jaar in Amerika te ervaren dat hun het voor mij betalen, super lief!! Het gezin waar ik in kom heeft 4 kinderen. 2 dochters van 16 & 21 en 2 zoons van 19 & 25. De jongste dochter van 16 woont nog thuis, de andere 3 kinderen zijn al het huis uit. De ouders heten Steve en Cheryl en de jongste dochter heet Danica. Ze wonen op een boerderij net iets buiten het dorpje, waar ze mais en sojabonen verbouwen en ook hebben ze varkens. Het is een redelijk groot bedrijf, dus hebben ze ook mensen in dienst! Het zal dus niet snel té rustig zijn op het terrein.
De jongste dochter is veel bezig met school/kerk clubjes, wat voor mij ook een erg leuke kans is om nieuwe mensen te ontmoeten. Ook heeft ze wel dezelfde interesses als ik, wat ook erg leuk is!
Aanstaande woensdag vlieg ik met nog een paar Nederlandse meisjes naar New York!! We hebben woensdag, donderdag en vrijdag oriëntatie dagen en zaterdag zal ik vanaf New York doorvliegen naar Minneapolis waar mijn gastgezin mij staat op te wachten!
Ik heb er onwijs veel zin in en kan niet wachten om te gaan!!
Als je het leuk vind kan je rechts je email achter laten, dan krijg je elke keer als ik een nieuwe blog plaats een mailtje, want ik denk niet dat ik elke keer een link op mijn facebook ga zetten.
Liefs, Lizzy

Reacties

Reacties

Denise

Ha lieve Lizzy!

Wat super dat je een gastgezin hebt! Wat was het afwachten spannend en wathebben we geduimd voor jou. Het klinkt hartstikke leuk en goed!!! We wensen jou een heel goede reis, een super tijd in New York (ik wil mee!) en daarna een geweldige ervaring bij je nieuwe gezin, school en omgeving! Blijf jezelf, dan komt alles goed!

Een dikke knuffel van je tante Denise????

René

Hoi Lizzy,

Gelukkig is je gastgezin gevonden en kan jij je opmaken voor deze ontzettend gave ervaring, een jaar naar Amerika! Gefeliciteerd. Natuurlijk ben ik heel benieuwd naar je ervaringen, belevenissen en alles wat er bij komt kijken, dus ik ga je blog zeker volgen. Af en toe probeer ik ook een reactie te plaatsen, want ik weet van Demi dat ze de reacties op haar blogs ook altijd erg leuk vond.
Lizzy, ik wil je alvast heel veel plezier wensen voor de gehele trip naar de USA.

Groetjes, ome René

Carmen

Hee Lizzy!

Super leuk dat je weer een nieuw gastgezin hebt gevonden. Het was helaas even wachten maar ik geloof dat dit een hele opluchting is. Ik wens je heel veel plezier met je reis! Ik hoop ook dat het een leuk gastgezin is, ik blijf zeker je blog volgen. Natuurlijk ook heel veel plezier in New York (jaloers!).

Groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active