Don't Dream Your Life, Live Your Dreams

GASTGEZIN !!!

Heeee,

Oke, dus vanochtend (19 februari) werd ik tijdens school gebeld door Travel Active, maar ik kon niet opnemen omdat ik in de les zat! Eerst dacht ik gelijk: ze hebben een gastgezin gevonden! Maar er is mij verteld dat dit ongeveer 3 maanden kan duren en het is inmiddels nog maar 2 weken geleden dat mijn pakket is geaccepteerd. Maar gelukkig was ik om 11 uur al uit en ben ik dus snel naar huis gefietst. Eenmaal thuis heb ik gelijk de telefoon gepakt om naar Travel Active te bellen. En jahoor; er was een potentieel gastgezin voor mij gevonden!! Het zou gaan om een double placement met een Duits meisje. Ze belden mij om te vragen of ik nog steeds een double placement wou, natuurlijk heb ik gelijk ja gezegd! Dit is ook het enige wat ik tot nu toe weet, ik weet niet wat voor gezin het is, waar ze wonen of hoe het Duitse meisje heet. Ik word over ongeveer 2 weken terug gebeld zodra alles is geregeld (als de High school en het Duitse meisje ook ja hebben gezegd), dus tot die tijd moet ik in nog meer spanning wachten dan eerst :(

Nog geen week later werd ik weer gebeld door Travel Active. Ik zat met mijn ouders en broertje in de auto, onderweg naar Oostenrijk voor de skivakantie. EN IK HEB OFFICIEEL EEN GASTGEZIN!!! Natuurlijk ben ik super blij! Ik kom bij Laura en Eugene (hij wordt Gene genoemd) in het gezin. En ook met het Duitse meisje, Jana! Ze hebben verder geen kinderen, maar wel 4 katten. Gene is vrachtwagenchaufeur dus zal af en toe wel lang van huis zijn. Laura en Gene vinden het leuk om met het ‘gezin’ dingen te ondernemen, zoals samen avondeten (iets wat niet vaak gebeurd in Amerika), naar de bios gaan of spelletjes te spelen. Zo nemen ze exchange students vaak mee naar een football, basketball of baseball wedstrijd. Ook gaan ze tussen kerst en oud en nieuw naar Tennessee, naar Gene zijn ouders. In Maart vliegen ze naar Florida om Gene zijn zoon en kleinzoon te bezoeken. En in April vliegen ze naar North carolina om Laura haar ouders te bezoeken. Jana en ik mogen alle drie de keren mee! Dit is dus een erg goede kans om meer van Amerika te zien!

Ik kom in de staat Wiscounsin in een stad iets kleiner dan Leeuwarden, in Racine. Deze stad is een buitenwijk van de grote stad Milwaukee. Ook ligt Racine ongeveer op 130km boven Chicago! Het stadje ligt direct aan Lake Michigan, heeft een groot strand en een haven! Mijn huis staat in een, vind ik, typisch Amerikaanse buurt. Een lange straat met iedereen een oprijlaan en een redelijk grote tuin. Er zijn winkels en supermarkten op loopafstand en ook de school is ongeveer 10 minuten rijden. Ik kom op de William Horlick High School, the home of the ‘Rebels’. Er zitten zo’n 2000 leerlingen op de school, een grote school dus!

Ik heb er nu echt heel veel zin in en kan niet wachten tot ik er naartoe kan!!

Als je het nog niet hebt gedaan kun je in de kollom recht je email-adres invullen, dan krijg je elke keer als ik mijn blog update een mailtje!

xxx

Lizzy

Reacties

Reacties

Karianne

Heyy, leuke blog! Nog gefeliciteerd he!

Willemijn

super gaaf!

Maud

Super gaaf lizzy! :)

Loes Verhoeven

Super Lizzy! Hoe leuk!!

Mika

Nog steeds zo leuk !!

Floor

Woehoeeee!! Gaaf joh!

René van Beilen

Gefeliciteerd Lizzy. Erg leuk dat je nu definitief een gastgezin hebt gevonden. Dit maakt het meteen helemaal definitief! Ik ga je blogs zeker volgen. Alvast heel veel plezier met de voorpret!

Carmen

Hee, leuke blog! Heel erg gaaf dat je naar America gaat en een leuk actief gastgezin hebt gevonden!
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active